Followers- Be my friends

Saturday, October 31, 2009

Hi - Tea

Selepas menghadiri mesyuarat akhir guru bagi tahun 2009, kami semua berangkat ke Quality Hotel di Jalan Raja Laut untuk Majlis Jamuan Akhir Tahun.. Kali pertama dalam sejarah teman sebagai seorang pendidik, lebih kurang 15 tahun ...ada meeting sebelah pagi, dan berakhir dalam kul 10.45 pg, kemudian berkejar ke sana dengan menaiki bas yang disediakan( basnya datang lambat...dekat kul 11.45 pg baru sampai). Mula tur ingat nak naik bas jugak tapi last minute, Ruslina ajak naik keretanya...nasib baik dia ajak teman, kalau tidak tentu dia tak sampai kat hotel tur tanpa pemandu pelancong yg  tak bertauliah nie.

Ada cikgu yang rajin bawa 2 pasang baju, dan serba-serbi dua pasang ...Bagi teman yang malas nak bersalin kulit nie...pakailah dari pagi sampai ke petang. Nasib baik majlis bermula pada pukul 1.00 tgh dan berakhir lebih kurang pukul 3.00 ptg .Kalau tidak berlengaslah ketiak nie.



Tiada sesi persembahan sebab cikgu semua malas nak enjoy sangat, kepala berserabut selepas meeting. APA YANG PENTING...perow diisi sekenyang-kenyangnyer...pastu balik boleh Tidorrrrrr. Suasana majlis pun tak berapa menarik sangat sebabnya makanan kena bayar sendiri ( kalu free, lagik best), mahal lak tur.... ( tak berapa sedap gak pon, dan tak cukup!)...hadiah tak banyak....( coz teman pun hanya dapat doorgift sahaja).
Sekian sahaja N3 tak puas ati ari nie......