Followers- Be my friends

Monday, January 10, 2011

Frist N3..2011

Alhamduliah..akhirnya bern3 juga pada tahun 2011 ini walaupun sudah masuk minggu yang ke-2. Memang sejak akhir-akhir nie kehidupan agak sibuk dengan proses pemarkahan yang sudah berakhir pada minggu pertama Jan dan juga sibuk dok menjadi guru tuisyen pada anak-anak sendiri dan juga anak-anak jiran yang merayu-rayu minta tolong ajarkan anak-anak mereka. Sesungguhnya sebelum nie memang agak berat hati nak menerima pelajar2 lain.Sejak mengajar mereka seolah-olah membuka sebuah sekolah di daerah pendalaman yang mempunyai bilangan pelajar yang kurang daripada 10 orang. Bermula dari darjah 2 sehingga lar yang bakal menduduki PMR...semua subject sapu bersih kecuali mengajar Pendidikan Jasmani dan Seni Lukis.
Kesemua gambar yang dipaparkan adalah tanda kenang-kenangan dari Geng B penandaan satu subject teras....( tak leh mantion...kang masuk lokap lak...)
Kesemua rakan-rakan adalah terdiri daripada guru-guru cemerlang Negeri Selangor serta yang berpengalaman menanda sehingga 10 tahun...
Ketua Geng B.....
Diharapkan agar ditahun-tahun hadapan...aku lebih mahir menanda dan dapat mencurahkan segala ilmu yang dititip kepada rakan junior disekolah.