Followers- Be my friends

Tuesday, June 5, 2012

Apa anak lakukan ketika cuti-cuti Malaysia nie?

Alhamdulilah..selalunya ketika cuti-cuti sekolah nie, anak-anak banyak masa terluang..sehingga terkeluar perkataan "boring" duduk di rumah. Cuti kali ini...dengan izin dah hidayahNya dapat kami menghantar 2 orang anak ke Kem Smart Al-Quran dan Penghayatan Solat di Kem Sri Raudah, Batu 12½, Jalan Pahang Lama, 53100 Gombak, Kuala Lumpur
Antara aktiviti-aktiviti yang disediakan KEM SMART AL-QURAN 2  ialah mereka dididik jiwa dengan roh al-quran.Diantara modul yang akan digunakan adalah MODUL HAFAZAN, MODUL FARDHU AIN, MODUL BAHASA ARAB, & MODUL RIADAH & LDK. Aktiviti lasak seperti Jambatan gantung, Jungle Trekking, Air terjun, mandi kolam, LDK akan disediakan untuk peserta.



Bayaran yang dikenakan amatlah berpatutan iaitu RM 350 sahaja termasuk 8 hari 7 malam, 5 x makan sehari, dorm & chalet, sijil LDK. 


Sekiranya anda berminat menghantar anak-anak anda ke kem tersebut , Bolehlah menghubungi mereka seperti maklumat lanjut seperti yang tertera di bawah ini:

Maklumat Lanjut :
Boleh Hubungi mereka di Talian atau cari di fb Tahsin Tilawah Bestari.
Ustaz Hafiz : 013-6740063
Ustaz Din : 019-5056465
Ustazah Nadhirah : 017-9426756

Alhamdulilah ...selepas menghadiri kem tersebut, aktiviti angah terutamanya mula berubah dan senang dibentuk....tanpa perlu diingatkan dia sendiri mengerjakan solat sunat dhuha seperti yang diajar oleh ustaz dan ustazah di sana walaupun selama ini solat fardhu pun jarang-jarang dilakukannya kecuali dipaksa dengan rotan.