Followers- Be my friends

Wednesday, July 21, 2010

Lari Bajet....







Entah mcm mner punya khusuk dan tawaduknya aku ari nie semasa mengajar subjek PSK , bercerita tentang Ancaman dalam dan luar negara, melalut kepada kenaikan harga petroleum, itu naik...ini naik..pastu  bersungguh-sungguh mengibar-gibarkan tangan sehingga terkena cermin mata sendiri dan akhirnya tercabut lah ia dari pemegangnya
 adui....dia wat hal lagi....nie yang malas pakai frameless....susah nak menjaganya...masuk kali nie udah 4 kali tukar cermin....kalau dulu terantuk dgn kepala Syamil dan Caah...akhirnya kali nie ...sendiri buat...

Aku tekad...walaupun dalam purses ada RM 20.00 ...terus menuju ke kedai, selepas pulang dari sekolah. Nasib baik kedai yang biasa tur dekat dgn kawasan sek. ...kalau tukar sebelah cermin harga sudah mencecah RM 100...baik aku tukar semuanya...boleh check kedua belah mata tuk melihat perkembangan terkini kerosakkannya.


Tema masih tidak lari iaitu kalau tak pink...mesti cari kaler purple...alahai yang terbekenan...semuanya harga melampaui poket.....nasib baik ada duit plastik tadi....aku tak kira ...suh jugak tokey tur siapkan dlm masa 1 jam...kalau tidak nanti aku akan memandu di dalam keadaan membabi buta...
"Knape babi yang harus dipersalahkan?"