Followers- Be my friends

Sunday, November 28, 2010

Red Carpet;;;;ho...ho....ho

REd Carpet....yang terhampar di Hotel Crowne Plaza Mutiara...perasan ala-ala artis nak gi nonton anugerah skrin.....hahahaha. Gaya masing-masing boleh tahan meletop gak...kecuali teman lar...malas nak membazir duet....( tak banyak duet pon!)

Setelah berlenggang - lenggong dengan penoh perasan...maka sebelum masuk ke dalam dewan yang meriah itu maka terpaksa lah mereka beratur menunggu giliran untuk bergambar di atas pentas yang disediakan oleh jurugambar profesional....gambar bersiap frame boleh diambil 2 jam selepas berposing sakan tanpa sebarang bayaran...

Bersama jiran sebelah rumah baru....kebetulan suami isteri satu tempat kerja dengan Mr.K...nasib baik tak beli gaun macam dia...hi....hi....hi...nak story skit sebenarnya dah masuk cari tempat dah..dengan erti kata lain booking tempat..
Entah apa punya malang..tempat strategi yang di booking dengan senang ati dialih oleh makhluk lain tanpa rasa bersalah...mula-mula tur rasa geram gak...tapi lama-lama lantak ko lar...nasib baek bukan teman punya majlis...



Tema tahun nie memang agak gah...tapi agak hambar walaupun pengacara marcho yang ditampilkan iaitu En. Farahin aka ex-linda's bf..
artis jemputannya terdiri daripada Alyah ( salute coz suaranya sangat mantop)dan Fabulous Cat...
mungkin tak seberapa meriah berbanding dengan tahun-tahun sebelumnya..