Followers- Be my friends

Friday, December 21, 2012

Pink in My New School

As-salam. Bukan bebudak sekolah jer nak semua barang baru bila nak mulakan sesi persekolahan tahun depan. Cikgu-cikgunya lagi lar excited. Kunon2 nak naikkan semangat sendiri tuk bekerja dengan lebih cemerlang lagi di masa hadapan. Ada yang sibuk nak pakai baju baru...handbeg baru...kasut baru ...hatta name tag baru.
So...sempena nak ke sekolah baru...persiapan rapi haruss....semua barang kalau boleh kaler pink..kalau tak dapat juga...jangan beli, tunggu sampai jumpa!

Alhamdulilah akhirnya dapat juga radio all in one (  mini speaker ) kaler pink yg pelbagai kegunaan seperti boleh digunakan bersama SD memory, flash drive, playes, phone speaker dan komputer. Regenya pun ok....baru RM 70.00..sangat berbaloi-baloi dan yang penting radio comel ini boleh dimasukkan di dlm pensil's case....hihi

Sanggup mencari di merata-rata kedai buku untuk mendapatkan kaler yang diidamkan.
Semalam sibuk gi buang habuk di sek baru...sambil-sambil angkat kabinet bersama-sama anak. Nak guna perkhidmatan anak mengangkat kotak2 yang dipenuhi dengan dokumen rasmi dan buku2 rujukan, almaklum ler...pejabat guru tingkat dua.

TAK SABAR NAK TUNGGU HASIL TANGAN SUESAFIA : LEBIH KURANG MCM NIE..


                    SIGNAGE YG TULIS NAMA SENDIRI...PASTU LETAK ATAS MEJA