Followers- Be my friends

Sunday, July 3, 2011

**Koir lagi**

Bulan Jun nie memang lar bulan kami mengetes vokal...Nie lar kumpulan Koir Guru2 Gombak, yang mana selagi hayat dikandung badan...selagi itu lar tak akan berpencen dari menyanyi..Kali nie persembahan kami bukan saya melibatkan 5 buah lagu secara koir tetapi terdapat juga persembahan lain seperti menari dan nyanyian secara sola atau berduet...aku macam biaselar...jadi mentor untuk tarian.


Kami sekampung tapi bukan kembar ek...ada gak cikgu-cikgu sekolah lain konpius dengan kami...
siap tegur Nie cikgu Tmn Selayang kan.??....bukan lar yang tur Norziana...sy Nurfida...hehehe




Bergambar bersama-sama Kak Norakmar...blogger Almari lauk..frist time jumpa tak nak mengaku..last-last dia kesian kat aku...kali kedua bertegur sapa...baru dia peluk aku....hahahaha
Sama gak dengan Cikgu Zuraidah, teman Kak Akmar....tetamu yang ada berkunjung di blog saya...
Ini lar hasil kerja tangan guru-guru seni SMK Rawang di dalam menyiapkan backdrop majlis tersebut.